Mystery Guest diensten

Wat is een Mystery Guest?

Bij Mystery Guest worden bepaalde mensen ingezet om een goed realistisch beeld te verkrijgen van een winkel. Dat doen ze door zich te gedragen als een alledaagse klant en een bedrijf als het ware te onderzoeken. Na het onderzoek maakt de bezoeker een rapport waarin zijn/haar beeld van het bezochte bedrijf beschreven staat. Aan de hand daarvan kan het onderzochte bedrijf inzien waar haar goede en verbeterpunten liggen.

Wij ontwikkelen deze samen met u op maat zodat de Shoppers inspelen op datgene wat binnen uw organisatie afspeelt en een vertaling zijn van uw positionering en waardepropositie. Op deze wijze analyseren wij via objectieve maatstaven zaken zoals de klantgerichtheid, de faciliteiten en de commerciële vaardigheden van medewerkers.
Kortingsvoucher
Al vanaf €199,-
Normaal €399,-
Mystery Caller
Telefoniste, receptie, sales, manager, telemarketing

Wat is Mystery Caller?

Bij Mystery Caller bellen onderzoekers bedrijven en doen zich voor als een alledaagse klant. Er wordt gekeken naar de werkwijze die telefonisten hanteren en of hier ook continuïteit in zit. Telefonisch contact is vaak het eerste contact die prospects hebben met uw bedrijf en dit contact is ook essentieel in de keuzes van de klant.
Meer informatie...

Voor wie is Mystery Caller?

Mystery Caller kan in elk bedrijf toegepast worden waar telefonisch contact in voor komt. Dat kan in de sector Business 2 Business maar ook Business 2 Consumer. Een populaire branche is de callcenter.

Voordelen van Mystery Caller.

De voordelen van Mystery Caller zijn dat dit onderzoek voor elk bedrijf toepasselijk is waar telefonisch contact in voor komt. Het onderzoek kan breed worden toegepast met veel verschillende gespreksonderwerpen. Voor elk onderwerp kunnen naast de standaard criteria nog extra criteria worden opgesteld ten behoeve van datgene wat binnen uw organisatie afspeelt.
Al vanaf €299,-
Normaal €499,-
Mystery Appointment
Sales, manager, account manager, office manager,

Wat is Mystery Appointment?

Bij Mystery Appointment wordt er naar aanleiding van gestelde criteria kritisch gekeken naar hoe een prospect of een alledaagse klant wordt behandeld. Dit betreft het hele proces, vanaf het eerste contact tot het afsluiten van een gesprek.
Meer informatie...

Voor wie is Mystery Appointment

Mystery Appointment is er speciaal voor bedrijven in de sector business to business (B2B). En kan toegepast worden in branches waar zakelijke bedrijven met elkaar in contact komen zoals: financieel, automotive en zakelijke dienstverlening.

Voordelen van Mystery Appointment.

U krijgt een duidelijk en realistisch beeld van op welke manier uw medewerkers tewerk gaan en ook van de indruk die mensen krijgen van uw pand. Doordat de mogelijkheid er is dat meerdere personen dit onderzoek gaan uitvoeren, krijgt u van elke aparte doelgroep een eigen beeld. Door het rapport wordt personeel bewust van zijn vaardigheden op verschillende gebieden, waardoor zij niet alleen gemotiveerder en beter aan de slag gaan, maar ook met meer plezier.
Al vanaf €349,-
Normaal €699,-
Mystery Shopper
Detailhandel, retail, winkles, personeel, verkopers, service

Wat is Mystery Shopper?

Bij Mystery Shopper worden er mensen ingezet om zich te gedragen als een alledaagse klant en het personeel van een bedrijf te onderzoeken op zijn vaardigheden. Er wordt gekeken naar communicatieve en verkoopvaardigheden. Om dit goed te testen worden er meerdere bezoeken gedaan op verschillende dagen en tijdstippen.
Meer informatie...

Voor wie is Mystery Shopper?

Mystery Shopper is er speciaal voor de sector business to customer (B2C). En kan toegepast worden in bedrijven die zich richten op particulieren. Populaire branches zijn retail/detail handel, makelaars en horeca.

Voordelen van Mystery Shopper.

De voordelen van het Mystery Shopper zijn, dat het personeel niet voorbereid is op de komst van de onderzoekers en dat hierdoor een realistische indruk en inzicht op de gestelde criteria krijgt. Het is dus een goede methode voor positionering in de klant. De resultaten van de verschillende bezoeken worden bestudeerd en uiteindelijke duidelijk geformuleerd in een rapportage.
KLANT ERVARINGEN
Henk Kroezen
Mede eigenaar en Directeur WUA
Boukje van der Veen
Eigenaar en Directeur SLIM Personeelsbemiddeling
"De verzorgde training bood absoluut de vereiste handvatten om de sales binnen onze organisatie verder te professionaliseren. "
"Er is erg ingeleefd met mijn probleem en vooral ook de oplossing daarvoor. Dit gaf mij steun bij mijn beslissingen. "